2012. november 22., csütörtök

Utolsó nap a gyakorlati helyen :(

Reggel szomorúan ébredtem, mert ma volt az utolsó nap, mikor bementem a gyakorlatra. Nem szeretek búcsúzkodni, mert fáj "elveszíteni" embereket. :( Mikor beértem a bölcsibe már mindenki készült és várt engem. Ment a sürgés forgás... A gyerekeknél is észrevettem, hogy tudják ... elmegyek tőlük.:\ Az asztalnál ültem, mikor behoztak egy ajándék csomagot és az egyik kislány kezébe adták, aki mosolyogva odajött hozzám és mondta: Thank you! Ritkán vagyok érzelgős, de ez meghatott. A csomag tartalma: édességek, tipikus fríz csoki...valamint, ami nagyon meghatott, egy album, amibe a gyerekek nekem rajzoltak és a képeimet, amiken velük vagyok, beleragasztották. Nagyon tetszett! :):) Utána még maradtam a gyerekekkel játszani, zenére táncoltunk, kör játékokat játszottunk. Mikor leültem, egy kislány elém állt és szomorúan nézett, majd megölelt és rám mosolygott...életem legszebb pillanata volt:) Ezek után el kellett jönnöm.
Itthon várt a pakolás, valamint a búcsúvacsora. Ide szerveztük a hostelea, finom volt, nagyon jókat nevettünk és beszélgettünk a holland tanárokkal. De még nincs vége, vár ránk a holnapi perezentáció, valamint a mi kis meglepink begyakorlása:)

Nagyon hamar elment ez az egy hónap...de se baj...nagyszerű volt. "Minden vég egy új kezdet" :)
Sisa Akkrum

Udvar

Utolsó játék