2012. november 21., szerda

Az utolsó szerda


Ma a leeuwardeni gyakorlóhelyemen voltam. Szokásosan telt a nap, sok mindent csináltam, ahogy lenni szokott J Jól éreztem magam ma is, sokat beszélgettem az asszisztensekkel, már nagyon jóba lettünk egymással J Nagyon jó a hangulat is, az elején azért más volt, mint most a 3. héten, mostanra megszoktuk, megkedveltük egymást. Fura lesz, hogy jövőhéten már otthon leszünk, és nem látjuk többet egymást. A burgumi gyakorlóhelyen tegnap elbúcsúztam, oda hétfőn, kedden jártam, többet már nem megyek. Kaptam tőlük ajándékot is, aminek nagyon örültem, nem számítottam rá egyáltalán. Írtak egy kártyára egy kis szöveget is nekem, amiben az állt, hogy örülnek, hogy megismertek és további sok sikert kívántak a jövőbe J

Az ajándékom

Ma még, hogy kerek legyen a nap, hazafelé eltévedtem,J vagyis a buszmegállót kerestem, de egy másik útra tévedtem, de egy kis kitérő után megtaláltam a buszmegállót J. Mikor hazaértem megvacsoráztam, és elkezdtük csinálni a lányokkal a prezentációt. Holnap már a búcsú vacsoránk lesz…nagyon hamar elszaladt ez az egy hónap.


Leeuwarden 

 Burgum