2012. november 20., kedd

Egy igazi bölcsis nap



A bölcsiben
Ma Gabi gyakorlati helyén voltam ami egy tényleges bölcsőde. Gabi körbevezetett és mindent megnéztem. Nagyon szép, gyerekbarát volt a bölcsőde. Sok mindent csinálhattam itt, például az asztal megterítésében segítettem a reggelinél és az ebédnél, gyümölcsöt elkészítettem a gyerekeknek, segítettem felöltözni, amikor mennek az udvarra játszani. Reggel mindenki leült az asztalhoz és a gondozónő mesét olvasott a gyerekeknek egy maciról, amit ők nagyon élveztek. Ezután előkerültek a szokásos gyerekjátékok: az építőkocka a kis dinók és a kirakó. Gyümölcsöt kaptak reggelire, amit én készítettem el, mindent megmostam és apróra vágtam hogy a gyerekek könnyen meg tudják fogni. Alma, kiwi, banán és mandarin volt a menü. Miután megették a gyümölcsöt segítettünk nekik felöltözni és kimentünk az udvarra játszani. Kihoztuk a kisteherautót a bicikliket és a motorokat, amikkel nagyon jót játszottak. Az udvari játék végén körbe álltunk és mindig kiment egy gyerkőc a körből addig a többiek megbeszélték hogy most hol lesz az ajtó és a körbe visszatérő gyereknek meg kell találnia az ajtót. Sokat nevettünk. Ebédnél is sokat tudtam segíteni, megcsinálni a szendvicset és kipakolni az ebédhez valókat. Ebéd után rendet tettünk és a gyerekek játszottak. Rajzoltak és jelmezekbe öltöztek, amit az én gyakorlati helyemen is szeretnek a gyerekek. Késő délután jöttek a szülők a gyerekekért, így mi is hazamehettünk. Nagyon jól éreztem magam. Holnap is ott fogom tölteni a napomat, de aztán csütörtökön visszatérek a saját gyakorlati helyemre.

Bölcsödei foglalkozás