2012. november 24., szombat

Megyünk haza!!!!!! :) :(??

Meg van az a pillanat a Reszkessetek betörők film elejéről? Mikor mindenki rohangál össze-vissza és tök nagy a felfordulás? :D Nahát  ilyen helyzet uralkodott reggel, korán keltünk, 7:30-kor indulás a szállásról és egy laza 15 perces séta az összesen kb. 30 kg csomaggal (van akinek több :D) ki is értünk az állomásra. A vonat út is jól sikeredett, gondolom mindenki nagyon örült nekünk, vagyis inkább a nagy bőröndjeinknek.

Egy kis hazai :D

10:40-re be értünk amsterdami Schiphol reptérre, ahol sikerült megoldani a chekolást, a bőrönd feladást, szerintem nem nagyon kellett átpakolni senkinek, belefértünk a 23 kg-ba. Mivel beszállni csak 13:40-től tudtunk, maradt még kb. 2 óra szabadidőnk, de hát ezt egy ekkora reptéren el tudtuk tölteni. Volt fotózkodás az I amsterdam feliratnál.


Mi kimentünk még a panoráma teraszra, ahol először feltett szándékunk volt megkeresni a mi kapunkat, ahonnan menni fogunk de 15 perc séta után még mindig nem tartottunk sehol, úgyhogy feladtuk, de ki volt állítva egy kisebb KLM gép amire fel lehetett szállni.

Pilótafülke
"Műgépen" :D

Mi is van a lábunk alatt??!!
Végül nem annál a kapunál kellett felszállnunk, ami a jegyen volt, de mindenki sikeresen megtalálta a másikat.
A repülést szerintem megint nagyon élveztük, Hollandiától sajnos nem tudtunk elbúcsúzni, mert olyan köd volt hogy a felszállásnál sem láttunk semmit. :(

A leszállás már jó volt, csak túl gyors, de azért a Margitszigetet, az Aréna Plázát és a Sörgyárat sikerült kiszúrni :D
tejszínhab *.*

A csomagjaink is mind meglettek (persze hogy én kaptam meg utoljára, nem voltam idegbajos áááá....:D) és nekem semmim nem tört össze, remélem a többieknek sem :)

Én irtóra élveztem ezt az 1 hónapot, őszintén nem is igazán akartam hazajönni....maximum enni végre egy jót....:$ :D Tök fura egyedül ülni a szobában, írni a blogot és tök csöndben, senki nem ökörködik vagy röhög mellettem :D Hiányozni fogsz Hollandia!!!!! :(   :)