2012. november 8., csütörtök

Pindúr-pandúrok



Reggel még betegebben ébredve nagy nehezen elindultam a vonatállomásra, sajnos az OV chipkaart felmondta a szolgálatot, így megvolt az első bliccelésem Hollandiában :) De nem jött a kaller :) Mikor beértem a bölcsibe a gyerekek nagy mosollyal fogadva kiabálták, hogy hoi, hoi, ez annyit jelent, szia szia :) Egyből mutatták az épp kezükben lévő játékokat gondolván, hogy nem beszélek hollandul így már a játékokat sem ismerem:) Szokásos ütemben zajlott a mai nap is: reggeli, tisztába tevés, akinek aludni kell az oda ment, a többiek pedig az udvarra mehettek játszani. Jó volt az idő is, ezért bicajozhattak, nagyon élvezték. Ezek után jött az ebéd, ami nagyon meglepő módon SZENDVICS volt :),.... kezdem megszokni :P Mikor mindenki befejezte az evést, az egyik gondozónő mondta, hogy ma én csinálom az "activity" programot, karton papírra való festés volt, a kisebbek a kezükkel maszatolgattak a  nagyobbaknak pedig volt szivacsecsetük, ami különböző állatokat ábrázolt:) Nagyon tetszett nekik, végig mosolyogtak :) Utána elmentünk közösen a gyerekekkel bevásárolni, mert sütit sütöttünk, amiket a gyerekek formáztak meg és tették a tepsibe.:) Hát ezután jött a szomorú rész, haza kellett jönnöm, mert már egyáltalán nem volt hangom - persze az itthoniaknak ez öröm :)- és nagyon rosszul éreztem magam. Úgyhogy most jöhet a pihenős rész, hogy készen álljak hétvégére: AMSZTERDAM! :)

Vonatos játék

Ebédlő rész
Rutmer

Rutmer és én, sétálgatunk.

Játszószoba