2012. november 7., szerda

Ma volt a harmadik napunk gyakorlaton, nekem pedig az első a második gyakorlati helyemen:D Két helyre osztottak be, hétfőn és kedden Burgumban vagyok gyakorlaton, szerdán, csütörtökön pedig Leeuwardenben. Tetszik ez a fogászat is nagyon. Mindenki kedves velem. Elég pici ez a rendelő, egy orvos dolgozik meg egy higiénikus külön kezelőhelységben. Van egy nagyon aranyos asszisztens lány, vele voltam szinte egész nap. Megmutatott nekem mindent, mi hol van stb. Délelőtt ő dolgozott a sterilizáló helységben, ott segítettem neki. Törögettem, bepakoltam a gépbe a műszereket, délután pedig asszisztáltam az orvosnak. Jó volt ez nap és ez a hely szerencsére nincs olyan messze, mint a másik, a leeuwardeni buszállomástól még kb. 10 perc. Kb. hatra értem haza, megmelegítettük a kajánkat, interneteztünk, ahogy minden nap szoktunk, megnéztünk egy filmet és lefeküdtünk aludni elég korán, mert amióta gyakorlat van korán lefekszünk aludni. Holnap már az utolsó gyakorlatunk lesz a héten, aztán suli és Amszterdam!!!:)))

 
   - kezelőegység -



    - sterilizáló helyiség -



    - recepció -