2012. november 14., szerda

A mai nap ugyanúgy telt mint a többi hétköznap. Reggel 7-kor felkeltem majd hosszas készülődés után elindultam a gyakorlati helyemre ami itt van Grou-ban. Miközben sétáltam megállt mellettem egy autó, egy ismerős hölgy vezette. Azt mondta, hogy abba a bölcsődébe megy ahol én dolgozom, mivel most viszi a lányát oda. Felajánlotta, hogy elvisz, én meg elfogadtam. Nagyon kedves volt az úton, elég sokat beszélgettünk. Mikor beértünk, már majdnem minden gyermek bent volt. Leültem a székemre és játszottam velük az asztalnál. Később megkérdezte tőlem Elke, aki elvállalta, hogy ott dolgozhatok ezalatt az idő alatt, hogy van e kedvem megcsinálni a gyümölcsöket a gyermekeknek. Megcsináltam nekik, és kiosztottam a tálakat. Egész hamar megették a gyümölcsöket aztán kimentünk az udvarra. Nagyon jól eljátszottak a gyerekek, nem volt velük különösebb probléma. Mikor bementünk nekiálltunk ebédelni. Az én feladatom Luca etetése volt. Ő egy 1 év körüli kislány. Szép lassan megebédeltünk, volt akit tisztába kellett rakni, volt aki játszani ment mialatt én lemostam az asztalt és elpakoltam. Mivel nekem lejárt a munkaidőm hazamentem, pihentem, beszéltem a szüleimmel, láttam a már nagyon hiányolt kiskutyámat. Most pedig megyek fel tovább pihenni, mert sikerült egy náthát összeszednem :)