2012. november 12., hétfő

Fogtündér Sneekben


A rendelő kívülről

Az én gyakorlati helyem Sneekben van. A szállástól (Groutól), kb. egy óra az út tömegközlekedéssel, szóval jó korán kell kelnem, hogy időbe, azaz 7:30 beérjek. A mai reggel is elég döcögősen indult. Még szerencse, hogy nem egyedül kell megtennem ezt az utat minden nap :) Zsuzsival egy helyre osztottak be minket. Bár egész nap nem látjuk egymást, de legalább együtt megyünk és jövünk, és ez azért sokat segít a sötét reggeleken :D


Az egyik kezelőszoba (a 8-ból)

A betegek fogadása  minden nap 8:00-kor kezdődik. Ma délelőtt csak egy-két tömés volt, aminél asszisztálhattam, mert a többi páciens gyerek volt, és nem olyan gyerkőcök voltak, akik szeretnek fogorvoshoz járni. Mivel még nem nagyon tudom kezelni a bömbölő gyerekeket, pláne nem idegen nyelven (!), jobbnak látták, ha a tapasztalt asszisztencia dolgozik (és valljuk be én is jobbnak láttam)..... :)
Az ebédszünet déltől egy óráig tart, és ezt mindig nagyon várom, hogy végre halljak egy-egy magyar szót is Zsuzsitól :).  
Délután átkerültem egy higiénikushoz, aki nagyon kedves volt. Mondjuk itt sem tudtam nagyon sokat segíteni, mert ők önállóan szoktak dolgozni, így hát neki is szokatlan volt a segítségem. De azért hasznomat vette ha másért nem, legalább takarítottam :D :D És ami nagy élmény volt, végre polírozhattam :)

Kezelőegység